Over Digitale rondleiding
Even voorstellen
Mijn naam is Nick den Breejen, geboren in 1998. Ik heb na de HAVO het HBO afgerond. Vervolgens ben ik samen met een oud klasgenoot een eigen bedrijf begonnen. Wij maakten 360 graden foto’s, waarmee we een tour konden creëren. Zo konden we mensen digitaal door gebouwen en plekken laten lopen. Toch merkten we dat onze passie hier niet lag, maar dat het ons meer om het ondernemen ging. We zijn vervolgens beide doorgegaan met ondernemen, waarbij ik Digitale rondleiding ben gestart.





Opleiding
In 2015 begon ik bij Inholland Den Haag met de opleiding Business Studies. De eerste twee jaar van deze opleiding waren verdeeld in verschillende richtingen. Zo heb ik geleerd over ondernemen, recht, HRM, marketing en ga zo maar door. Na twee jaar moest er een keuze gemaakt worden om te specialiseren. Ik koos voor marketing omdat mij dit het meeste aantrok.
In 2019 ronde ik de opleiding af met een 8.1 voor mijn scriptie bij Somnox. Hier onderzocht ik de ‘buyer persona(s)’ van Somnox.
Growth hacking cursus
Naast het opdoen van ervaring door te werken, kon ik ook tijdens mijn werk een Growth hacking cursus volgen van Rockboost. Hier heb ik veel geleerd over de Growth mindset en de tools en vaardigheden van Growth hacking.
Design
Als online marketeer is het handig om ervaring te hebben met design. Tijdens mijn werk kreeg ik al snel te maken met taken waarbij designen nodig was. Ik heb daarbij geleerd om te werken met Adobe Photoshop, Indesign en Illustrator.
Fotografie
Vanaf jongs af aan heb ik interesse gehad in fotografie. Toen ik samen met een klasgenoot in 2019 een bedrijf begon voor 360 graden foto’s, was het bezitten van een camera natuurlijk van essentieel belang. Ik ben sindsdien met mijn vriendin amateur fotograaf en plaats de foto’s op ons Unsplash account. Inmiddels zijn de foto’s meer dan 2.500.000 keer bekeken.
Sales
Hoewel Sales niet de richting is waarvoor ik heb gekozen, heb ik hier inmiddels wel enige ervaring in opgedaan. Voor mijn werk bij E-Trailer ben ik veel op beurzen geweest, zowel nationaal als internationaal. De bedoeling was om de producten uit te leggen en te verkopen. Door met veel verschillende (potentiële) klanten te praten heb ik ervaring op kunnen in Sales.
Overige ervaringen
Naast de directe marketing ervaringen die ik heb opgedaan, heb ik ook ervaring opgedaan die hiermee goed gecombineerd kan worden. Zo heb ik ervaring met fotografie, sales, Growth hacking en design. Ben je benieuwd naar de marketing ervaring die ik je kan bieden? Neem dan een kijkje bij de diensten!
Deze bedrijven gingen je voor
Bij deze bedrijven werk(te) ik aan het verbeteren van de online aanwezigheid en het inzicht in de doelgroep/ doelen.
Neem contact op!
Laat me weten waar ik jou bij kan helpen!







